sunnuntai 5. helmikuuta 2012

#KT Huoneeni ++ Kustomointi

Utau: Hejj kaikille! Lukijoiden pyynnöstä minä esittelen teille huoneeni nwn~

Utau: Ai miksikö olen kalju?

Utau: Katsokaas Ninni oli laiska kuvatessaan minua ja hän halusi esitellä minulle tehtyjä meikkejä n___n'


Utau: Mutta nyt sen huoneen pariin nwn~

Utau: Elikkäs tässä on minun työ/koulu/muusäätämispöytä jossa on minulle rakas Stock-kuva :)

Utau: Tässä viälä lähempää kuvattuna vaatekaappini :D

Utau: Jokaiselle ihmiselle välttämätön asia, nimittäin SÄNKY. Hups tohon olikin jäänyt minin kaunis kirja nwn~

Utau: Taas rakkaita esineitä, nimittäin standini :)) Lopettakaamme kierroksemme tähän rakkaat lukijat :)

Siinä pääosassa Utaun huulet jotka on luonnossa paljon punasemmat :D

Lähikuvaa silmämeikistä. Pahoittelen laatua n__n

Ja sitten pisamat :3 Näistä pidän paljon ja ne luultavimmin jää neidilleni :3

7 kommenttia:

  1. Utau on niin söpöö ♥ Ja noi pisamat on cutiee ~ Oon se hyypää sieltä miitistä, poupee fille.

    VastaaPoista
  2. Anteeksi mutta, kaljua nukkea ei ole kiva katsoa...
    mutta kivalta näyttää tuo huone ja tuo meikkikin, tollainen pikkumuokkaus, miunki henrillä on pisamat... =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh ja anteeksi tuo kaljuus (todellisuudessa peruukki ei meinannut pysyä päässä kuvausten aikana n____n')

      Poista
  3. Mistäs olet nua pikkuiset lasipurnukat saanut? Ja mistä tuo sänky on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lasipurkit löytyivät kirppikseltä ja sängyn tein itse nwn ~~

      Poista