tiistai 27. joulukuuta 2011

#First message and first Pullip

Hei kaikki! Täällä kirjoittaa yksi ihana ja seko ihminen, joka täyttää 13 vuotta kesällä :) Tässä joulun alla kuusen alle putkahtikin iso paketti. Sen avatessani en olisi uskonut, että se on vihdoinkin täällä. Nimittäin Pullip Dollte-Porte Henri aka Utau Yumi Mitsune :DD Nimihän perustuu animehahmolle nimeltään Utau Hoshina :) Ja tässä olisi nukkeprofiili;

Sukupuoli: Neiti
Ikä: 16
Tyyppi: Pullip Henri
Ihonväri: ?
Pituus: noin 30cm?
Tilaamispäivä: -
Saapumispäivä: 24.12.11

Peruukki: stock
Silmät: stock
Meikki: stock
Customoinnit: hiuksia lyhennetty

Muuta: Neiti on ensimmäinen nukkeni

Nimi: Utau Yumi ??
Syntymäpäivä: 25.06
Luonne: Iloinen ja pirteä, mutta salaa aina yksin jopa yksinäinen ja pelokas.
Pitää: Pojista ja punk- ja hippityylistä.
Ei pidä: Yksin olemisesta eikä kiusaamisesta.

Taustatarina: Utau syntyi aatelisperheeseen Japaniin. Hän eli aikansa äitinsä ja kahden veljensä kanssa. Sitten yhtenä pilvisenä ja kosteana päivänä Utau meni veljiensä kanssa keksijän pajaan, koska se oli heidän tapansa. Keksijä ei ollut silloin paikalla ja veljekset yllyttivät Utauta menemään aikakoneeseen heidän kanssaan. Aikakoneeseen tuli kuitenkin jokin vika ja se erotti kaikki toisistaan...

Muuta: Utau on koulukiusattu.

M: Minä  Ajattelu *Tekeminen* Mutina Puhe


KT Saapuminen:
?: Missä veljeni ovat?
?: Missä minä olen? Miksi minä olen alasti? Miksi piti lähteä veljien mukaan?

 * Kuulee askeleita* ?: Joku tulee!
 *Lähtee pakoon*

 *Kaatuu* ?: Apua!
 M: No mutta...
M: Noin. Äläpäs lähde minnekkään ilman vaatteita. Tsot Tsot.
?: Kiitos! Olen muuten Utau :)
Photoshoot:





Utau katselee Jeesusksen perhettä :)

2 kommenttia:

  1. Yay, Utau siis saapui! Oi että, miten neiti on ihana! :-) Toivottavasti näen sen pian ihan IRLissä :3

    VastaaPoista
  2. Näät sn joskus uuden vuoden jälkeen :P Voidaan alkaa sopiakkin siitä jo :))

    VastaaPoista