maanantai 10. syyskuuta 2012

Sorry but i am very busy, but now on, i still try

Olen pahoillani, että olen huono bloggaaja ja tiedän sen hyvin. En ole hyvä kuvaamaan, tekemään tarinoita enkä pitämään blogia ja olen pahoillani tästä, mutta minulla on kiireitä koulussa ja käyn usein treeneissä ja aikaa jää vähän kuvailemaan nukkeja. Sen lisäksi olin kesällä kokoajan joko ulkomailla tai sukukokouksessa. Olen pahoillani tästä, mutta nyt kun koulut alkaa, voisin ottaa rutiinikseni päivitellä blogia.

Mutta mutta, onhan tässä aihetta iloitakkin, nimittäin minulla oli synttärit kesällä ja sain paljon rahaa nukkeen. Valitettavasti Macaron saa odottaa vielä jouluun, koska regerneration Paja ilmestyi ja tämähän on ollut minun ikuinen unelmani. Ja tarinoissa olen niin surkea, joten saatte tyytyä Kisa- chan shoottiin :D

Ja tässä siis shoot :D

Lisää kuvateksti


Faceup :D








Ihanat töppöset <33



Siinähän se :D mitäs mieltä olette uudesta nukestani? Btw ensikerralla postaan Utaun uudella ja pysyvällä peruukillaan sekä hänen uudella meikillään :3 Mitäs muuta toivotte postaukseen ?

5 kommenttia:

  1. Mie pidän tuosta nukesta, varsinkin silmistä. Meikkiki on tosi kiva. :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat silmät nukellas<3 Muuten, nukkeblogini:

    cookiegirlinnuket.blogspot.com

    Liity lukijaksi ja kommentoi!

    VastaaPoista
  3. Nätti on:)

    Pullipgarden.blogspot.com Pliis kommatkaa nyt joku mun blogiin!

    VastaaPoista
  4. menkää blogiin

    http://pullip-maailmalla.blogspot.fi/

    ja liittykää lukiaks=)

    VastaaPoista